Kihívás ★ Őszi kihívás: Kedvenc technika

, , 6 komment
Sziasztok!

Elérkezett az Őszi kihívás utolsó fordulója, melyben afféle jolly joker téma szerint lakkoztunk, egész pontosan, a kedvenc körömdíszítési technikánkkal kellett elkészítenünk a mai őszi manikűrt.


Hogy nekem mi kedvenc technikám? Az alább kiderül! ;)


Prológus

Amióta a blogom és az Instagram fiókomat (@zsebboszi) - és velük együtt a kreatív energiáimat is - teljes mértéken a körömdíszítésnek szentelem, viszonylag sokféle technikával dolgoztam. Többször is kísérleteztem stamping decalok készítésével, sőt a repertoárban szabad kézi, akrilfestékes manikűrök is megjelentek. Ám az általam legjobban kedvelt technika mostanában egy olyan, aminek szerintem nincs is külön neve, ez pedig a "pacsálás". :D Mit értek ez alatt? Az összes olyan technikát (water colour, saran wrap... stb.), amiben a színeket valamilyen laza rendező elv szerint, de látszólag mégis kaotikusan viszem fel, aminek a végeredménye egy csodás és megismételhetetlen színkavalkád lesz. :)

Ami a mai inspirációt illeti, visszanyúltam a falevél témához. A minap láttam egy csodálatos fotót (amit sajnos nem találtam meg, az alábbi csak illusztráció): őszi, piros erekkel átszőtt falevél, ami sárgában, narancsban, pirosban és helyenként zöldben pompázott. Ezt igyekeztem ma a körmeimre varázsolni. :) 

FORRÁS

A manikűr

A fent leírtaknak megfelelően, egy színes egyveleget készítettem a faleveleim alapjául, amire felnyomdáztam a piros erezetet. Az eredménnyel igazán elégedett voltam, egyet sajnáltam csupán, hogy a zöld pöttyök, amiket ide-oda felpöttyintgettem, nem érvényesültek, teljesen beleolvadtak a háttérbe - annyi baj legyen! :)




Hogyan készült?

Az alaplakkozást követően minden körmömre két réteget vittem fel egy okkersárga színű krém lakkból. A száradás után egy ék alakú sminkszivacs volt segítségemre, amelynek a sarkait használtam a különböző színek felpacsmagolására. Sárgával és téglavörössel dolgoztam, valamit ahol finomítani kellett az átmeneten, oda még az okkersárgából is ütögettem.


A színek közül az utolsó, a (láthatatlan) zöld volt, amit (kevés sikerrel) igyekeztem pöttyök, apró foltok formájában felvinni a sárgásabb területekre. Ezután hagytam ezt a színtengert száradni, majd pedig felnyomdáztam pirossal a levél erezetét. A végeredményt fedőlakkal tettem tartóssá, és szép fényessé. :) Az összes felhasznált terméket megtaláljátok a bejegyzés legvégén! ;)


Hálás köszönet Noéminak ezért a szuper kihívásért! Minden témára nagy örömmel készültem!

Ti még őszies pompába öltöztetitek a körmeiteket? 
Vagy már a tél felé kacsingattok?

Legyen csodaszép napotok:

Andi

Ui.: Lessétek meg, hogy a többieknek mi a kedvenc technikája:


Felhasznált termékek: Barry M Super Mani (alaplakk), S.he 6060 (okkersárga), Moyra Sahara (sárga), Galeries Lafayette Antoine (téglavörös), Rimmel Wedge of Lime (zöld), Moyra SP. 02 (piros nyomdalakk), ÜberChic Lovely Leaves (nyomdalemez), China Glaze Everglaze Active Top Coat (fedőlakk).

6 megjegyzés:

  1. Nagyon szép lett! (-: Én lassan elkezdek téli manikűröket is alkotni

    VálaszTörlés
  2. Kacsintgatok a tél felé, hópelyhekre, jégvirágra vágyom! :)
    A manikűr viszont csodaszép, nagyon tetszik így lemattítva ez a szép és életszerű látvány. picit ködös, párás a színpompa, novemberben ennél többet nem is kívánhat az ember.

    VálaszTörlés
  3. Nagyon szép lett, azért egy-egy zöld pöttyöt nekem sikerült felfedezni :)

    VálaszTörlés
  4. Csodaszép lett, igazi ősz :)

    VálaszTörlés
  5. Ez egy jó szó, pacsmagolás ☺ Milyen szép ez a mani, és a piros erezet, nagyon ötletes!!

    VálaszTörlés