Kihívás ★ 9 augusztusi manikűr - GlamNailsChallenge

, , 2 komment
Sziasztok!

Ugyan augusztusban szinte zavartalan csend honolt a blogon, az Instagram fiókom már-már szárnyakra kapott - rengeteg manikűrrel szórtam tele. :) Ennek a felvirágzásnak egyik mozgató rugója egy augusztus hónapban futó körmös kihívás volt, a GlamNailsChallenge August 2016, mely keretében heti két manikűrt kellett elkészíteni. Jelentem, hogy a kihívást teljesítettem, és most a blogolvasók örömére áttekintem itt is, hogy mi mindent sikerült összehoznom a kihívás alatt.


Manikűrdömpingre felkészülni! :):):)


Prológus

Mint a Manikűrvadász nagy tisztelője és rajongója, azért is tartottam fontosnak, hogy a kihívás alatt készült manikűrök a blogra is felkerüljenek, hogy a következő vadászaton nagyobb választék álljon rendelkezésére a nálam vadászó hölgyeménynek. :) Mivel a felhasznált lakkokat és eszközöket az Instagramon minden manikűr alatt feltüntettem, itt ezeket nem ismétlem el. Azonban minden manikűrhöz megtaláljátok a megfelelő, Instagramra mutató linket. Ezt a webböngészőtökben is meg tudjátok nyitni, és elolvashatjátok, miket használtam az adott lakkozáshoz. :) 


A kihívásról röviden annyit, hogy a @glamnailschallenge account szervezi, melynek egyik társüzemeltetője @nbnailart, vagyis Bianka, egy nagyon tehetséges magyar körömdíszítő leány. :) Azért tetszett meg a kihívás, mert a témák nagyon sokoldalúak voltak. Egyébként ugyanez a szeptemberi fordulóról is elmondható, amin már szintén elkezdtem dolgozni - hogy a végére is érek-e ennek a fordulónak is, az már egy másik kérdés! :D

A manikűrök

1. Görögdinnye

Mindig úgy inspirálódom, amikor adott téma szerint díszítem a körmeim, hogy először körbenézek, mások milyeneket készítettek előttem. A legfelkapottabb díszítés ebben az esetben, amikor a teljes köröm egy dinnyeszeletnek van megfestve (például így). Éppen ezért én valami mást próbáltam kitalálni. Végül apró dinnyematricákat készítettem egy átlátszó lakkrétegre akrilfestékkel, amiket aztán a pasztell sárga alapszínre ragasztottam fel. Nem lett életem manikűrje - valahogy mintha hiányozna az összhang -, de azt hiszem, a célnak megfelelt.

Felhasznált termékek: ITT

2. Lila

Itt nyúlhattam volna szemet kápráztató holocsodákhoz, de valahogy végül mégis ezeknek a krém lakkoknak a kombinációjánál kötöttem ki. A bohókás pöttyös díszítést még régebben láttam valahol, és már egy ideje szerettem volna kipróbálni. :)

Felhasznált termékek: ITT


3. Pillangók

Ha össze kellene állítanom egy manikűrös portfóliót az eddigi próbálkozásaimból, ez biztosan közöttük lenne, nagyon büszke vagyok rá! Egyet sajnáltam csak, hogy egy fél élet volt egy kezemre elkészíteni, így a másik kezemre már sajnáltam az időt... :/ Az apró pillangók egy Born Pretty nyomdalemezről származnak, amiket a stamping decal technikával színeztem ki. A gyűrűsujjamon a minta alapját egy kék átmenet képezte, amire fekete és fehér akril festékkel festettem meg a részleteket. 

Felhasznált termékek: ITT

4. Panda

Igen-igen, itt valami furcsa! :D A modellem és segédem a manikűr dizájnjának kitalálásában Petra volt, akiről az előző bejegyzésemben már meséltem nektek. :) A panda arcokat akril festékkel egy pontozó segítségével alakítottam ki, a bambuszra hajazó zöldségeket pedig nyomdáztam. Megjegyezném, nem valami egyedülálló ötlet, a kihívásban minden második lány ilyesmi pandafejet festett magának. Azért cukkerság, és Petra is nagyon örült neki. ^.^

Felhasznált termékek: ITT

5. Vinylek

Én kétféle vinyl híve vagyok. Az egyenes és a cakkos díszítőszalagé. :) Itt közülük is a szívemnek kedvesebbhez nyúltam, az egyenes díszítőszalaghoz. A korallpiros és a türkízkéknek ezt a vagány kombinációját egy papírboltban láttam egy csomagolópapíron. Ott a harmadik szín egy nagyon sötét szürke volt, amit én itt ezüstre cseréltem, amihez színben harmonizáló díszítő kövecskéket választottam az egyszínű körmeimre. 

Felhasznált termékek: ITT

6. Iskolai tábla

Ez volt az általam legkevésbé kedvelt téma, mert tudtam, hogy úgyis mindenki ugyanazt fogja csinálni, csak pepitában: fekete alap, matt fedőlakk, fehér ákombákom. Éppen ezért ezt a témát nem is lihegtem túl, és a felvázoltak szerint elkészített matt fekete alapra fehér pí-tengert nyomdáztam. A kedvencem számom. Najó, nem.

Felhasznált termékek: ITT

7. Azték minta

Kb. két héttel a posztolás előtt jött ki a MoYou Africa kollekciója, és úgy gondoltam, onnan a 07-es lemez mintáit a Jóisten is erre a témára teremtette (attól az aprócska ténytől most tekintsünk el, hogy az aztékoknak semmi közük Afrikához :D). Az inspirációm itt egy pólóminta volt, amit az egyik boltban láttam. :) A színes alapot water colour technikával készítettem el, amire aztán fehérrel nyomdáztam az inverz törzsi mintát. Sokaknak nagyon tetszett ez a manikűr, de én már alig vártam, hogy egy-két nap után lemossam magamról... Nem volt a kedvencem.   

Felhasznált termékek: ITT

8. Vissza a suliba

Ez volt a második legkevésbé kedvenc témám. Itt is számítani lehetett rá, hogy a legtöbb megoldás a ceruzavég lesz, az alma vagy a vonalzó (keressetek rá, hogy "back to school nails", és érteni fogjátok, miről beszélek). Ezért én valami szokatlan és egyedi megoldáson törtem a fejem. Megkérdeztem magamtól, hogy nekem mit jelent az, hogy "vissza suliba", és elsőnek a Stabilo tűfilc készletem jutott eszembe, mely egyetemi éveimet tette igen színessé! :) A manikűr elkészítésekor először fehér alapon képeztem narancssárga háromszöget. Ezt aztán fekete akrilfesték segítségével bontottam sávokra/tollakra, és szintén akrilfestékekkel rajzoltam meg a tűfilcek színes végeit. 

Felhasznált termékek: ITT

9. Zebra

Itt akarva akaratlanul is a 80-as évek divatját idéző manikűröm jutott az eszembe, úgyhogy maradtam a 80-as évek témakörénél. :) A díszítésnél a fehér alapon először a két színes háromszöget alkottam meg, majd közöttük fekete akrilfestékkel festettem meg a zebramintát.

Felhasznált termékek: ITT

Nos, ők lettek volna a kihívásra készült manikűrök. Az én két nagy kedvencem a lepkés és a díszítőszalagos manikűr volt. Utóbbit egyébként mindkét kezemen elkészítettem, és bizony nagy szívfájdalom közepette mostam csak le! :)

Nektek melyik manikűr tetszik a legjobban?
Ti belevágtok valamilyen kihívásba szeptemberben? :)

Legyen csodás napotok:

Andi

2 megjegyzés:

  1. A pillangó és a vinyles a kedvencem! De nagyon tetszik mind, a sulis is ötletes :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi, nagyon örülök, hogy tetszenek a manikűrök - annak különösen, hogy a befutók nálad is ugyanazok, mint nálam! :D

      Törlés