Kihívás ★ WNAC Tavasz - Természet

, , 8 komment
Sziasztok!

Most hogy újra lett időm és energiám blogolni, úgy döntöttem, belevetem magam egy körmös kihívásba, és az Instagramon működő Weekly Nail Art Challenge (WNAC) áprilisi kihívása éppen kapóra jött! :) Sajnos az első körrel csúfosan lemaradtam, de ahogy a mondás tartja: jobb későn, mint soha! A heti forduló témája a természet volt.


Ha kíváncsiak vagytok, mi sült ki a dologból, olvassatok tovább! :)


Prológus

Hogy mindenki képben legyen, a fent említett Weekly Nail Art Challenge Instagram accountját ITT találjátok. Szerintem mindenképpen jó móka! Semmi kötöttség, csak a közös alkotás öröme, és minden hónapban újabb és újabb témák vannak! :)

Az április kihívás fordulói - fotó: @wnac_tkc
A természet témához mindenképpen virágban gondolkodtam. Eredetileg egy szabad kézzel festett, margarétás díszítést képzeltem el, de a megvalósítás csúfos kudarcba fulladt. A kontár munka ráadásul mentazöld alapra készült, mely színről rövid időn belül megbizonyosodtam, hogy továbbra sem viselem el magamon... Így a mai manikűr egy kis színbeli és technikai átgondolás eredménye. :)


A manikűr

Bár a mentazölddel nem vagyok kompatibilis, ezt a tavaszi, korall-rózsaszín árnyalatot annál jobban szeretem magamon! Tavaly is nagy kedvencem volt ezidőtájt! ^.^ A díszítés végül pötyikűr lett glitterhegyekkel kombinálva. Nekem nagyon megtetszett a végeredmény, a másik kezemen is elkészítettem. :):):)




Hogyan készült?

Alaplakkoztam (Barry M Mani Mask Birthday Suit), aztán két réteget vittem fel az alapszínből (Essie Stones n' Roses). Ezután egy réteg fedőlakk következett (China Glaze Everglaze Active Top Coat). A száradást követően először a középső és a gyűrűsujjam körmén készítettem el a díszítést. Első lépésben egy közepes fejű pöttyözővel a fehér szirmokat pötyögtettem fel (Essence Wild White Ways), aztán vártam egy 5 percet, és egy nagyobb fejű pöttyözővel megalkottam a virágok arany közepét (Moyra Metal Effects 305).


Míg a virágok száradtak, egy sminkszivacs segítségével felszivacsoztam a glitteres toppert (Maybelline Bouquet) a mutató-, kis-, és hüvelykujjam körmére. Hogy nagyobb legyen a harmónia a díszítésben, egy fogpiszkálóval kihalásztam néhány rózsaarany glittert a lakkból, és a virágok közé raktam őket. A nagy mű egy újabb réteg fedőlakkal zárult.



Remélem, tetszik a mai manikűr! :)
Ti hogy álltok a virágos díszítésekkel? Szeretitek őket? 
És ha igen, milyen technikával készítitek el a legszívesebben?

Legyen nagyon szép napotok:

ZsebBoszi

Ui.: Szorítsatok nekem a következő fordulóhoz, mert jön a hirhedt watermarble!!! :D

8 megjegyzés:

  1. Nagyon szép lett, a virágok különösen tetszenek :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen! Örülök, hogy tetszenek a virágok - én egy kicsit szedettvedettnek éreztem. Node, ezek szerint az összkép jól sikerült! :)

      Törlés
  2. Nekem is tetszik a manikűr :) jók a színek :) Nagyon szeretem a virágmintás körmöket, nyomdával vagy pontozóval készítek általában virágokat.
    Hajrá a water marble technikához ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi! Nagyon örülök, hogy tetszik! :) Igen, a pontozás után a nyomdázás nekem is második legkedvencebb technikám, ha virágokra vágyom. :) A watermarble eredménye ma este kerül ki a blogra, de Instán már kinn van! ;)

      Törlés
  3. Csinos lett! Én nyomdázni szoktam a virágokat és a közepüket szoktam pöttyözni vagy kifesteni.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm! :) A technika, amit említesz tényleg szuper, tökjól feldobja a nyomdázott mintát anélkül, hogy stamping decallal kellene bajlódni. :)

      Törlés