Sminktárbővítés ★ Soap and Glory Time To Pink szett

, , 4 komment
Sziasztok!

Nem vagyok a zsákmányos posztok nagy híve, viszont a karácsonyt követő leárazások során egy olyan ellenállhatatlanul szuper akcióba botlottam, hogy nem bírtam ki, hogy ne osszam meg veletek, mit szereztem! :) A Soap and Glory Time to Pink ajándékszettjét sikerült féláron megkaparintanom, melyet ma nagy örömmel mutatok meg nektek. :)


Hogy mi bújt meg a szettben, az a következőkben kiderül! ;)


Prológus

Nálunk, az Egyesült Királyságban az emberek december 26-án ahelyett, hogy bejglivel tömnék magukat a tévé előtt, megindulnak vásárolni, ugyanis ezen a napon van a Boxing Day. A leárazások volumene a Black Friday-hez mérhető (ha nem nagyobb), így képzelhetitek, micsoda ereszdelahajam van ilyenkor minden boltban! A párommal ilyenkor mi is előszeretettel vesszük nyakunkba a várost, és hát persze a nagy nézelődésből a drogériák sem maradhatnak ki... :) 

Legnagyobb örömömre a Boots nemes egyszerűséggel 50%-ot elengedett az összes karácsonyi ajándékcsomagjából, és hát a Soap and Glory az idén nagyon kitett magáért ajándékszettek terén. Mivel az általam legjobban kedvelt testápolási termékekből még nem volt hiány itthon, elsősorban a sminkes szettek vonzottak magukhoz. Végül hosszas tépelődés után a Time To Pink mellett tettem le a voksomat.


A szett

A szerencsés megajándékozott (esetünkben jómagam :D) egy kisebb méretű ezüst neszesszerben kapja kézhez a következő termékeket:
  • Love at First Blush gyöngyházfényű pirosító (teljes kiszerelés)
  • Pink Glaze körömlakk
  • Original Pink golyós parfüm
  • Sexy Mother Pucker szájfény Candy Queen árnyalatban

Mivel nem vagyok a rózsaszín nagy rajongója jogos a kérdés, hogy akkor erre a szettre mégis miért volt szükségem. Az egyik, hogy a teljes kiszerelésű pirosítót önmagában £11-ért vesztegetik, a szett pedig akciósan volt £8. És ha ez nem lenne elég, a parfüm a Soap and Glory testápoló termékeinek ikonikus illata, amiért odáig és vissza vagyok. :) 


Mielőtt a termékekre térnék, szánjunk egy percet ennek a pofás kis neszesszernek! Igazán szép darab, ám éppen a szépsége miatt nálam valószínű, hogy inkább az asztalom dísze lesz, semmint a táskám állandó lakója. A külső műanyag borítás úgy érzem, könnyen megtörhet, illetve sérülhet a táskában zötykölődve a többi dolog között, és ezt nagyon sajnálnám. Viszont alkalomszerűen nem kizárt, hogy megsétáltatom. Ez a darab mutogatásra termett. :D



A neszesszer belsejében a Soap and Glory ikonikus rózsaszínje köszön vissza, melyet igazán vidámmá tesznek a fehér csíkok. Találunk benne egy kis zsebet is, ami szerintem nagyon praktikus. Belefér akár egy kisebb szemhéjpúder paletta is, amit ügyesen megvédhet a karcolódástól, vagy olyan apróbb darabok szuper helye lehet, amiért nem szeretjük feltúrni az egész táskát, pl. egy szemceruza-hegyező vagy éppen egy rövidebb szem- vagy ajakkontúr-ceruza. A kis kozmetikai motyó helyes részlete a cipzár bilétája, melyen a márka monogramja köszön vissza.


Node lássuk végre közelebbről ennek a kis neszesszernek a lakóit! :)


A szájfény

A hétköznapokon nálam az esetek többségében az ajakápoló a maximum, amit az ajkaimra kenek, és nem valószínű, hogy ezen a szokáson emiatt a szájfény miatt fogok változtatni. Egyrészt az én visszafogott mindennapi sminkjeimbe nem fér bele egy mikroglitteres szájfény, másrészt igen rövid időn belül eltűnik az ajkakról, ezért gyakran újra kell igazítani, ami annyira nem szimpatikus. ("Ain't nobody has time for that!" :D)


Ám a személyes véleményemtől függetlenül lehet, hogy a szájfénybarát leányok klassz játékszerre találnak a Sexy Mother Puckerben. A termék elég gyengén pigmentált, az alapárnyalata egy enyhén barackszínbe hajló rózsaszín. Ez a már-már átlátszó szín egyébként nem feltétlenül baj, hiszen ez a tulajdonsága megengedi, hogy sokféle rúzs fölött használjuk extra fényként. Merthogy a fényre itt nem lehet panasz: a 100% csillogásról apró gyöngyházfényű szemcsék gondoskodnak.


A termék felvitele kényelmes a szokásosnak mondható vágott fejű applikátorral. Felkenés után a szájfény azonnal akcióba lép: kellemesen bizsergető érzést kelt, miközben teltebbé varázsolja az ajkakat. A terméknek meglehetősen édes illata van, engem konkrétan a zselés szaloncukor illatára emlékeztet. :) Ami az állagot illeti, felkenéskor még igen ragacsos, de ez pár perc után a szájfény száradásával megszűnik.



A körömlakk

A szett magában foglal egy kis körömlakkot is (4 ml), ami úgy hiszem, valamiféle exkluzív kiadás lehet, mert a márkától körömlakkal eddig még nem találkoztam. A szín természetesen ismét a márkának megfelelőlen rózsaszín, abból is a gyöngyházfényes, aprócsillámos fajta. Ha pár szóban akarnám elintézni, azt mondanám, hogy ugyanaz, mint a szájfény, csak lakkban. :)



Ez utóbbi megállapítás egyébként a pigmentációra is vonatkozik. Alább a fotón három rétegben láthatjátok. A lakk nevéből kiindulva (Pink Glaze vagyis "Rózsaszín Bevonat/Fény"), én azt gondolom, hogy a készítőknek az lehetett a céljuk, hogy olyan körömlakkot alkossanak, amit ha felkenünk 1-2 rétegben, olyan "my nails but better" érzésünk legyen, vagyis egy kis optikai tuning a pucér körmöknek. Nem próbáltam, de feltételezem egyébként, hogy krém lakkozás fölé is simán elmegy csillogó fedőlakknak.




A parfüm

Sosem próbáltam még illatot írásban meghatározni, így első körben álljék itt a hivatalos leírás saját fordításomban: "Egy friss gyümölcsös, citrusos illat a bergamott, a nyári rózsa, az őszibarack, az eper, a gardénia, a jázmin, a pacsuli, a borostyán és a pézsma jegyeivel." Egyszóval minden van benne, mi szem-szájnak ingere. :D


Saját szavaimmal azt mondanám rá, hogy egy nagyon tiszta, nőies és elegáns illat. Borzasztó válogatós vagyok parfümök terén, mert mindig olyat keresek, aminek "megfog" az illata, ami nem olyan, mint a többi. Nos az Original Pink éppen olyan! Nagyon különleges, ezer közül is felismerném! Nem is csoda, hogy ezzel az illattal a Soap and Glory több testápoló termékében is találkozhatunk.


Ez az üveges, golyós kiszerelés 15 ml parfümöt tartalmaz. Nagyon tetszik a méret, igazán táskabarát, így kéznél lehet, ha esetleg nap közben szeretnénk felfrissíteni az illatot. Erre azonban ráérünk jóval az első felvitel után, mert az illat kellően tartós. :) Nem láttam ezt a terméket külön, ebben a mini kiszerelésben, de ha ebben nem is találom meg, ha elfogyott, biztos, hogy megveszem a normál, nagyüveges verziót (50 ml).


A pirosító

A Love at First Blush csomagolásáról röviden annyit, hogy a márka nem is olyan régen még kemény karton csomagolásban kínálta púderjellegű termékeit, ami megjelenésében jobban harmonizált a fedelet borító retro fotóval (ezt megtartották a régi kivitelezésből). Ennek ellenére mégis örülök az új, műanyag dizájnnak, mert reményeim szerint tovább marad majd szép. Életem highlighterének, a Glow All Out púdernek sajnos már csúnyán megkopott az egykoron szépséges csomagolása. :'(



Ami a konkrét terméket illeti, azt mondom, érdekes állatfajta. Túl pigmentált ahhoz, hogy highlighternek lehessen hívni, viszont túl fényes, hogy egyszerű pirosító legyen. Igen, ő végső soron egy fényes pirosító. Ez lehet, hogy valakit elrémiszt a használattól - de nem engem! :) Nagyon tetszik, ahogy szolid fényt ad az almácskáimnak! Egyet sajnálok vele kapcsolatban, hogy a cikkek nem elég nagyok, hogy a különböző színek külön-külön is kényelmesen használhatók legyenek egy normál méretű, arcra való ecsettel. Viszont annak semmi akadálya, hogy egy apró ecsettel a legvilágosabb púderrel a belső szemzugunk vagy a szemöldökcsontunk fényesítsük.



Végszó

Nagyon-nagyon örülök, hogy a féláras akcióban szert tehettem a Time To Pink szettre! A pirosítóért meg a parfümért szerintem már önmagában magasan megérte a £8-ot (a púder eredeti ára £11, a parfüm pedig arányosan kb. £4.50-et kóstál). Az eredeti £16-ot már sajnáltam volna rá, mert ha a kezem a szívemre teszem, a szájfény és a körömlakk nem az én világom. :D De így, kis extraként még ők is abszolút belefértek - hogy a csinos kis neszesszerről ne is beszéljünk! :)

Nektek mi a véleményetek erről a szettről?
Ti találtatok valami szépet az éveleji leárazásokon? :)

Legyen nagyon szép napotok:

ZsebBoszi

4 megjegyzés:

  1. A neszesszer szerintem is csodagyönyörű. 😊 Bár az a pirosító is szívet dobogtató. 😊

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy neked is tetszenek! A pirosító már csak látványra is nagyon szép! :)

      Törlés
  2. A parfüm akkor betalált, a pirosító is, már megérte. Nekem tetszik a neszesszer is. Hm, hát a lakk inkább fedőlakk meg a szájfény is valami fölé kívánkozik, kár, hogy nincs karakteresebb színük. Itt nincs észvesztő leárazás, sajnos.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon büszke voltam magamra, hogy milyen jó boltot csináltam ezzel a szettel! :):):) Egyébként én is azon gondolkodtam, hogy igazán belerakhattak volna a szájfény helyett inkább egy pigmentáltabb folyékony rúzst... De nem akarok telhetetlen lenni. :D Sajnálatos, hogy magyar honig nem jutnak el a nagy éveleji leárazások... De ti majd pótoltok otthon a Glamour- meg Joy- meg mindenféle napokon, amik meg itt nincsenek! :D ;)

      Törlés