Boszi alkot ★ Tesztsmink a Sleek Enchanted Forest palettával - A végső ítélet

, , 9 komment
Sziasztok!

Némi játszadozás után végre-végre eljött az ideje, hogy végleges ítéletet mondjak a Sleek Enchanted Forest palettáról - természetesen mindezt a korábban megígért próbasmink kíséretében teszem. :)


Ha kíváncsiak vagytok, mit alkottam mára, olvassatok tovább! ^.^

Prológus

Már a fehér keresztespókos bejegyzésben kifejtettem, hogy a nappali fényviszonyok évszakkal való változása milyen negatív hatással van a blogon megjelenő körmös fotókra - sajnos ez hasonlóképpen van a sminkes fotókkal is... A mai smink a második próbálkozás ehhez a bejegyzéshez, az elsőről a fotók a katasztrofális fényviszonyok miatt értékelhetetlenek voltak...


Node, ma végre itt a smink és a végső összegzés az Enchanted Forestről, amiről a korábbi bejegyzésben már említettem, hogy egy igazi ínyenc paletta. Különleges, őszies árnyalatú, elsősorban fényes szemhéjpúderek gyűjteménye ez a darab, mellőzve a natúrabb paletták matt satírozó színeit, és ha már itt tartunk, matt feketéjét is. Éppen ezért a mai smink egyben kihívás is volt, mivel elhatároztam, hogy nem nyúlok másik palettához, csak az Enchanted Forest színeit használom. :) Mielőtt belevágunk, alább egy kis emlékeztető a színek neveiről:



Tesztsmink

Először is megágyaztam egy kis szemhéjpúder alappal (Avon eyeshadow primer), aztán egy "normál" szemhéjpúder ecsettel először a szemem belső felére - beleértve a belső szemzugot is - vittem fel a pasztell lazacszínből (Fairy Godmother), majd a szemem külső felére az irizáló lilából (Grand Duke). Utóbbinál már igyekeztem kialakítani a smink formáját a szemem külső sarkánál. Ezután egy pufi ecsettel összemostam a színeket.


Ilyenkor általában az a lépés következik, hogy egy natúr satírozó színnel eldolgozom a smink felső szélét, ám itt ennek a hiányában még egy kis színt adtam a sminknek a mélyítővonalamban és fölötte, méghozzá a világosabb matt burgundi szemhéjpúderrel (Beatrice). Mivel nem akartam papagájba vinni a dolgot, a satírozó ecsetemre csak nagyon keveset vettem fel a színből, hogy éppen csak egy pirosas árnyék jelenjen meg a smink felső szélénél.


Egy kis mélyítés is elkélt a külső V-ben, amihez matt fekete hiányában a legsötétebb félig matt félig fényes árnyalatot választottam (Lady Tremaine), és egy apróbb fejű pufi ecsettel satíroztam bele a korábban felvitt lila színbe. Ha emlékeztek, a színmintás bejegyzésben panaszkodtam ennek a színnek a pigmentációjára. Nos, a jelek szerint a smink mélyítésére kiválóan megfelel a kicsike! Sőt, a pigmentációval olyan jól sikerült összebarátkoznunk, hogy - a belső szemzugot leszámítva - az alsó szempillatöveknél csak ezt a színt használtam.


A belső szemzug alsó részére szintén a korall szemhéjpúderből került, majd néhány apróbb simítás maradt csak hátra. Úgy mint: egy vékony tusvonal, a felső vízvonal kihúzása fekete szemceruzával és végül a szempillák göndörítése és spirálozása. :) (Ha elkészítitek ezt a sminket, mindenképpen ügyeljetek a szem alatti karikák elkendőzésére, különben nagyon fáradt hatást kelthet ez a színkombináció! ;) )



Tapasztalatok a bevetésről

Míg a palettát próbálgattam nem tapasztaltam kihullást, és a színek nem igényeltek különösebb építgetést a szemhéjon. Emellett a szemhéjpúderek nagyon szépen hagyták magukat satírozni, így bátran kijelentem, hogy öröm velük dolgozni. Tartósság terén annyit mondhatok, hogy az említett avonos primerrel az én olajos szemhéjamon 5 óra után ébredt bennem az az érzés, hogy szívesen életet lehelnék a sminkbe. Ám azon túl, hogy a színek némileg halványodtak, a smink jellege megmaradt a nap végéig és a kopás teljesen egyenletes volt, a szemhéjpúder nem állt össze a szemhéj redőiben.



Összegzés - a végső ítélet

A Sleek Enchanted Foresttel kapcsolatban már az első benyomások nagyon jó minőségre engedtek következtetni, és az akkor tapasztalt szuper pigmentáció a sminkeléskor is visszaköszönt. Emellett a bevetésen kiderült, hogy a szemhéjpúderek gyorsan felépíthetők a szemhéjon és szépen satírozhatók. A tartósságra sem lehet szavunk, ha az ár-érték arányt tekintjük - mellesleg érzésem szerint a sminkek élettartama kitolható, ha krémes szemhéjfestéket használunk alapnak. 

Ha negatívumot kellene említeni a palettával kapcsolatban, az számomra a natúr satírozó szín hiánya lenne, ellenben a teszt során úgy tapasztaltam, hogy a matt feketét jól helyettesítheti a paletta legsötétebb árnyalata, ha a smink mélyítéséről van szó. A hiányzó egy csillagtól függetlenül, mindent egybe vetve, nyugodt szívvel merem ajánlani ezt a palettát mindenkinek, aki alakuló sminkkészletébe egy szép, őszi palettát keres.

ZsebBoszi Index: 4/5
Ár: £7.99-ért rendeltem a Sleek webshopból.
Magyarországon kapható: A Pink Pandnál 2990 Ft-ért a Makeup Plazánál 2885 Ft-ért rendelhető.


Ti már próbáltátok ezt a palettát?
Nálatok hogy vált be?

Legyen nagyon szép napotok:

ZsebBoszi

9 megjegyzés:

  1. Fantasztikus! Nekem is barna szemem van (némi kis zölddel, de csak az egyik szememben) és imádom az ilyen színeket elfogult vagyok :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm! A lila nekem is jó barátom, ha sminkelésről van szó. :) Kicsit aggódtam is, hogy nem-e lesz a mai smink unalmas, mert már készült egy-két lilás kompozíció a blogra. :D

      Törlés
  2. Gyönyörű sminket készítettél :) Már nézegetem egy ideje ezt a palettát, azt hiszem eljött az én időm, engem meggyőztél :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen! ^.^ Örülök, hogyha meggyőztelek, remélem, a paletta nem okoz majd csalódást! :)

      Törlés
  3. Gyönyörű! :) Még mindig odavagyok érte. :) Ha esetleg megválnál tőle, akkor szívesen megvenném. :)
    A Force of Nature-t szereztem be legutóbb, teljesen odavagyok érte. :)

    A smink is gyönyörű lett! Kár, hogy nem egész arcos. :P

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Még gondolkodom az üzleti ajánlaton, ugyanis a paletták hajlamosak felgyűlni nálam, és mivel mindig érkeznek újoncok, időnkét elkél egy kis leépítés. Ha a "válás" mellett döntenék, te leszel az első, akinek szólok! :) A Force of Nature nekem is nagyon tetszik! ^.^ Reményeim szerint azzal is jön nem sokára egy tesztsmink. :)
      Köszönöm a sminknek járó bókot! :) Sajnos egyelőre még mindig azon az állásponton vagyok, hogy a teljes arcom nem vállalom, de annyi változás már van ezen a téren, hogy már látok esélyt arra, hogy ez esetleg változhat... a távoli jövőben. :D

      Törlés
  4. nagyon gyönyörű smink lett! :)
    és köszi a tesztet a palettáról.:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, nagyon örülök, hogy tetszik! ^.^ Ami pedig a tesztet illeti: igazán nincs mit! :):):)

      Törlés
  5. Gyönyörű lett a smink, és örülök, hogy úgy döntöttél, nem nyúlsz másik palettához hozzá, mert így lett igazán egyedi a dolog :-)

    VálaszTörlés