BosziTeszt ★ Tanya Burr Fairytale paletta

, , 2 komment
Sziasztok!

Bizony-bizony a manikűrdömping mellett azért csak sikerült helyet szorítani egy kis sminktesztnek is! :) Tanya Burr kozmetikai termékei nem rég új csomagolásban kerültek a brit Superdrug polcaira. Ám a termékcsalád nem csak külsőben újult meg, hanem izgalmas újoncokkal is bővült. Közöttük egészen ellenállhatatlanok a mini szemhéjpúder paletták, melyek közül ma a Fairytale-lel ismerkedünk meg közelebbről. :)


Ha kíváncsiak vagytok, mit rejt ez a kis rózsaszín dobozka, olvassatok tovább! :)


Prológus

Mielőtt bárkiben is felmerülne a gyanú, Tanya Burr nem tartozik a kedvenc YouTubereim közé. Hogy teljesen őszinte legyek, nem is értem mi a ez hype a személye körül. Persze lehet, hogy csak velem van a baj, hogy a fülem abban a hangtartományban, amiben ő beszél, nagyon érzékeny, és csak egyszerűen sminksznob vagyok, ezért nem tudom kellőképp értékelni azokat a makeup-okat, amiket tutorialok keretében készít...

Ezek után jogosan kérdezitek, hogy akkor miért is vettem meg mai tesztalanyunkat. Megmondom: színtiszta kíváncsiságból! Tudni akartam, hogy mit tud egy YouTuber nevével fémjelezett szemhéjpúder-paletta - és azt kell mondjam, nagyon pozitívan csalódtam!


A külcsíny

Ez nyilván ízlés kérdése, de meg kell hagyni, hogy ez a szemhéjpúder quad igazán takaros kis dobozkát kapott. A dizájn engem egyébként a Benefit World Famous Neutrals palettáira emlékeztet. A szépsége ellenére azonban megvan a csomagolás gyengéje is. A kemény karton fényes felszíne ugyanis nagyon könnyen karcolódik. Emiatt jártam is két kört a drogériákban, mire találtam egy karcmenteset... Úti társnak így semmiképpen sem ajánlanám, mert félő, hogy a termék hamar veszítene szépségéből.


A dobozkát kinyitva az esztétikai inger hasonló. Bár én egy kör alakú tükörnek is ugyanígy örültem volna, a szív alakú tükör is a dizájn szerves részét képezi, anélkül, hogy giccsbe hajlana. Viszont egy valami fölött nem tudok napirendre térni. Kapaszkodjatok meg, mert fárasztás következik! Szóval nem teljesen értem, hogyha kinyitom jobbról balra a palettát, akkor utána miért kell az egészet elforgatnom, hogy a palettát mint egy kis púder kompaktot a kezemben tartva sminkelhessek? Miért nem nyílik egyszerűen a paletta lentről felfelé, mint egy apró ékszeres doboz? Sok a rigolyám, tudom. :D Egyébként a paletta fedele kis mágnessel, kellően biztonságosan záródik. 


A négy szemhéjpúderünk helyes, szívecskés nyomatot kapott (harmóniában a tükör formájával), ami még többszöri használat után is szépen látszik, nem kopott meg egyetlen ecsetvonástól. Persze azért az ember lánya mindig sajnál az ilyesmibe belerondítani. :) A púderek tömege nem szerepel a csomagoláson (és a neten sem találtam), de úgy saccolom, hogy egy Sleek szemhéjpúderekkel lehetnek egy súlycsoportban. 


Nem szoktam sokat lamentálni a szemhéjpúderek fantázia nevein, de itt kifejezetten fenn akadtam a dolgon. A paletta ugyebár a Fairytale, azaz Tündérmese nevet viseli. Ehhez a következő neveket kapták a festékek: Cream Tea (teadélutánnak fordítanám), Velvet Cushion (bársony díszpárna), Alohomora (varázsige a Harry Potterből) és Withces Cat (a boszorkány macskája / fekete macska). Hogy jön ide a teadélután és a bársony párna? És szerintem a Harry Potter sem tündérmese... Node, mielőtt még mély filozófiai összefüggéseket kezdenék keresni, inkább nézzük meg, mit tudnak ezek a szemhéjpúderek!


Színek és szvaccsok

Szerintem nagyon nehéz összerakni úgy egy natúr szemhéjpúder quadot, hogy a használatához ne kelljen más palettákat vagy szemhéjpúdereket is elővenni. Itt ez szerintem nagyon jól sikerült. Ha egy natúr quadot kellene összeállítanom, magam is hasonló színeket választanék bele: van egy matt világos highligh árnyalat, egy matt meleg világosbarna a mélyítővonalba, egy szép szatén barna és egy matt fekete, amivel a szempillasorunkat szépen kiemelhetjük, sötétíthetjük a külső V-t, de akár egy füstösebb sminket is készíthetünk vele.


A minőségben abszolút pozitívan csalódtam. Minden szín szépen pigmentált, egy rossz szavam nem lehet rájuk! Az Alohomora ráadásul nagyon-nagyon krémes is, hihetetlenül szépen siklik fel a szemhéjra, öröm vele dolgozni. Emelett a Witches Cat is kiemelkedő. Nem akarok nagy szavakat használni, de az az igazság, hogy az egyik legpigmentáltabb matt fekete szemhéjpúder, amivel valaha a drogériás kínálatban találkoztam. Valóságos tusvonalat lehet húzni vele egy normál tusecset segítségével. Le a kalappal!



Bevetésen

A szemhéjpúderek a bevetésen is hibátlanul szerepeltek: jó pigemntáltságuknak köszönhetően hamar el lehet érni a szemhéjon a kívánt intenzitást, és felvitel közben sem porolnak. A tartósság terén is ötöst érdemelnek, mert drogériás szemhéjalappal kibírnak egy teljes napot. Nemcsak az alább elkészített sminket viseltem a hétköznapokban, hanem szívesen vittem fel a fényes barnát is a teljes szemhéjamra - kicsit megvilágosítottam a belső szemzugot és a világosbarnával satíroztam a mélyítővalban, és már kész is volt! Plusz ezek mellett a feketével is szívesen füstösítettem egyszerűen csak a szempilláim tövénél.


Itt egy olyan sminket készítettem, amelyben mind a négy szemhéjpúder szerepet kapott. :) Először a teljes szemhéjamra vittem fel a matt világos színből, aztán egy pufi ecsettel oszloattam el a szemhéjam külső felén a fényes barna árnyalatból, úgy hogy a mélyítővonalamba is jutott belőle. Ezután egy nagyobb pufi ecsettel vettem fel a matt világosbarnából, és a mélyítővonalamba és a kicsit fölé eső területre vittem belőle, ezzel melegítve egy kicsit az összhatást. Végül a matt fekete következett, amit egy lapos satírozó ecsettel vittem fel a szempilláim tövébe, és szépen elfüstösítettem felfelé, hogy csak egy árnyék maradjon belőle.


A szemöldökcsontom is kapott még a matt világos árnyalatból, az alsó szempilláim tövéhez pedig kívülre a fényes barnából, belülre pedig a matt világos szemhéjpúderből került. Végső simításként egy hajszál vékony tusvonalat húztam a felső szempilláim tövéhez, aztán szempillát göndörítettem és spiráloztam, majd kihúztam a felső vízvonalam fekete szemceruzával. :)


Összegzés

Mint az a fentiekben kiderült, a Tanya Burr Fairytale palettán nehezen lehet fogást találni. Bele lehet kötni abba, hogy a paletta hol nyílik, és hogy miért pont ezeket a neveket kapták a szemhéjpúderek, de azt hiszem, nem érdemes. A termék lényegét jelentő szemhéjpúderek jól vannak összeválogatva, szuperül pigmentáltak és ráadásul tartósnak is bizonyultak.

Hol van itt a kutya elásva? Ott, hogy ezért a négy szemhéjpúderért £6-ot kérnek el, míg a Sleek palettákban 12 darab, hasonló méretű és minőségű szemhéjpúdert kapunk £8-ért... Igen, kissé túlárazottnak érzem a terméket. A palettának egyébként van két tesója is, a Galaxy (lent) és a Hollywood (fent), amik közül a Galaxyra szó nélkül be is neveznék, ha olcsób lenne - csak egy jó kis akciót kell kivárni! :)


Ár: £6-ért vásároltam  a Superdrugban.
Magyarországon kapható: Nem. :( De a feelunique-ról megrendelhetitek ti is INNEN.
ZsebBoszi Index: 4/5



Nektek hogy tetszik ez a paletta? 
Próbáltatok már valamit Tanya Burrtől? Ti követitek Tanya videóit?

Legyen csodás napotok:

ZsebBoszi


Ui.: Ezzel a poszttal búcsúzom most a "nyaralásunk" idejére a blogtól, és átadom a stafétát az időzített posztoknak. ;) Ez persze ne tartson vissza titeket a kommenteléstől! Amint tudok, válaszolni is fogok nektek! :) Október 10-én leszek újra blogközelben, addig is az Instagramon aktívkodom, ahol @zsebboszi fedőnéven megtaláltok! Sziasztoook!!! ^.^

2 megjegyzés:

  1. Hát ez valami csoda!!!! ❤️‍ ❤️‍ ❤️‍
    Nagyon sajnálom, hogy itthon nem tudunk hozzájutni. :(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ha a feelunique-ról 10 font fölött (kb. 4300 Ft) rendelsz, a szállítás ingyenes! Csak 4 fontért kell valamit még a kosaradba tenned. ;) Egyébként tényleg jól eltalált kis cucc ez a paletta! ^.^

      Törlés