Boszi alkot ★ Anna Kendrick szemsminkje az Oscar gálán

, , Nincsenek kommentek
Sziasztok!

Úgy látszik ez egy "alkotói" hétvége volt, ugyanis a szombati manikűr után vasárnap egy smink elkészítése kötötte le kreatív energiáimat. Ahogy az idei Oscar gálán készült fotókat nézegettem, megakadt a szemem Anna Kendrick sminkjén - hát persze, hogy a szemsminkje fogott meg! :) Így nem bírtam ki, hogy ne kísérletezzek a saját szemeimen valami hasonlóval.


Ha nektek is megtetszett Anna sminkje, olvassatok tovább! ;)

Prológus

Aki esetleg nem ismerné, Anna Kendrick a Pitch Perfectből poharas dalával (cup song) elhíresült színésznő. De a mai sminkhez nem azért választottam inspirációnak, mert különösebben kedvelném őt. A választásom azért esett rá, mert nem csak a szemsminkje, hanem az egész makeup-ja, frizurája és teljes megjelenése - beleértve azt a csodás ruhát - nagyon harmonikus volt. Visszafogott és természetes sminket viselt, amit ugyanakkor nagyon elegánssá, és az esthez igazán méltóvá tettek a finoman füstös szemek.

Forrás: Bal kép, jobb felső, jobb alsó kép


A smink

A rengeteg fotó Annáról számos szögből, a legkülönbözőbb megvilágítási viszonyok mellett készült, ami ugyan az alapokat megadja a smink elkészítéséhez (forma és stílus), de a színt csak hozzávetőlegesen lehet belőni - ebben sajnos nem segít az sem, hogy Annának rejtett szemhéja van, akárcsak nekem. A sminkemet az alábbi fotó alapján készítettem, melyen a szemhéjpúder, amit visel ezüstösnek tűnik, ami a szemek külső sarkai felé sötétedik. Emellett, a szemsmink egy barnás árnyalattal van füstösítve. A szemeknek az alsó és felső fekete kihúzás és a dús szempillák adnak jól definiált keretet. 

Forrás: ITT.

Az én verziómról az alábbi fotókat inkább egy újra értelmezésként fogadjátok, semmint tökéletes másolatként. :) A használt termékek listáját a bejegyzés végén találjátok!


A pilláim szép nagyok lettek, csak épp fókuszba nem akartak kerülni...


Hogyan készült?


1. Alapozás
Alapnak ezúttal a Maybelline Color Tattoo-i közül az On and On Bronze árnyalatot választottam, amit egy puha ecsettel vittem fel a teljes mozgó szemhéjamra.

2. Az alapszínek felvitele
Két ezüstös színt választottam, egy világosat és egy sötétebbet. A világosat a belső szemzugomtól a szemhéjam feléig vittem fel, a sötétet pedig a szemhéjam külső részére. Hogy mélyítsem a sminket, egy apró ecsetet egy matt fekete szemfestékbe mártottam, és "megrajzoltam" vele a külső V-t. Ezt a vonalat aztán egy apró satírozó ecsettel a sötétebb ezüst árnyalatba mostam. Az alsó szempillatőre ugyanebben a sorrendben kerültek a színek egy ceruzaecset segítségével. Hogy ez az alsó vonal "éles" legyen (mint Anna sminkjében), és hogy a lepergő festéket eltávolítsam, egy félbe hajtott, micellás vízzel átitatott vattakoronggal lehúztam minden felesleges festéket. 


3. Satírozás
Egy kis pufi ecsettel elsatíroztam a határvonalat a két ezüst árnyalat között, majd egy nagyobb fejű satírozó esetre felvettem egy hideg barna matt árnyalatot, amivel a szemsminkem felső részét dolgoztam el. A satírozást a külső szemzugtól kezdtem, így a felvett szemhájpúder a szemem külső sarkán koncentrálódott, erősebb árnyékot képezve ott, mint a mélyítővonalam belső szemzughoz közelebbi részén. A szemem külső sarkát is hasonlóképpen dolgoztam el ugyanezzel a hideg barna árnyalattal. Itt az ecsettel a szemöldököm külső vége felé sepregettem, hogy cicásítsam a smink formáját. A fent említett ceruzaecset is újra előkerült, és az alsó szempillatőnél, a külső szemzughoz szintén felvittem a matt barna árnyalatot.

4. Világosítás
Egy halvány matt sárga árnyalat került a szemöldökcsontomra, és ugyanezzel világosítottam meg a belső szemzugomat is.

5. Kiemelés
A mozgó szemhéjamra filces tussal rajzoltam tusvonalat, a vízvonalamat pedig egy géles tusba mártott tusecsettel húztam ki. A vízvonalamra került festéket egy tömött, lapos ecsettel beledolgoztam a szempillámim tövébe, hogy ne "látszódjon hús" a vízvonal és az alsó szempillatőre felvitt festék között. Végül csak a szempillák maradtak hátra. Én a fenti képen úgy látom, hogy azok a pillák Anna természetes szempillái és nem műszempillák, éppen ezért én is igyekeztem gigapillákat kreálni magamnak. Ehhez a szokásos göndörítés után először egy réteg szempillaspirál alapot vittem fel, majd egy bő réteg dúsító-hosszabbító spirál következett. Mivel a végeredménnyel nem voltam elégedett, a pilláim kaptak még egy réteg spirálozást, ám ezúttal egy kevésbé intenzív, viszont szétválasztó kefés szempillaspirált használtam. Végezetül fekete szemceruzával kihúztam a felső vízvonalam.

ÉÉÉÉS KÉÉÉSZ! :)
(Természetesen a szemsmink akkor lesz igazán szép, ha a szem alatti sötét karikákról is gondoskodunk némi korrektorral! ;) )



Mit használtam?

  • Maybelline Color Tattoo On and On Bronze
  • Sleek Bad Girl paletta (világos ezüst: Blade, fekete: Noir)
  • W7 In the Buff paletta
    (hideg matt barna: Chocolate , halvány matt sárga: Buff)
  • Makeup Revolution Romantic Smoked paletta (sötét ezüst: 4. árnyalat)
  • Soap and Glory SuperCat filces szemhéjtus
  • Maybelline fekete gél tus
  • Essence Lash Base szempillaspirál alap
  • Max Factor Masterpiece Transform szempillaspirál (dúsít, hosszabbít)
  • Rimmel Wonder'Full Extreme Black szempillaspirál (szétválasztó kefével)
  • Bourjois vízálló fekete szemceruza



Nektek volt valaki, akinek az Oscar gálán a sminkje / outfitje / frizurája különösen megtetszett? Esetleg olyan, akin megbotránkoztatok? :)

Legyen csodás napotok:

Zsebboszi

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése