Boszi alkot ★ Csajos Valentin napi körömök

, , 1 komment
Sziasztok!

Nem tudom, ti hogy vagytok vele, de nekem így a tél a közepén a színek hiányoznak a legjobban. Így a mai manikűr alapjául egy nagyon csajszis, szépséges színt választottam, a Revlon Up the Ante árnyalatát. Nem éppen egy Valentin napi pirosról van szó, de ez a szín nekem első látásra szerelem volt! :)


Ha kíváncsiak vagytok, mit hoztam ki a színből, tartsatok velem! :)

Prológus

Essie Button egy régebbi videójában láttam meg ezt a különleges lila árnyalatot a múlt héten, és az első adandó alkalommal be is szereztem egy példányt belőle a Boszisminktárba. Mindeközben megláttam a Pinteresten egy baromi aranyos manikűrt, amit mindenképpen szerettem volna kipróbálni. Végül a szín és az ötlet összeházasításából született meg a mai műalkotás. :D


A manikűr

Persze a végeredmény nem lett olyan lélegezetelállítóan gyönyörű, mint a pinterestes fotón, de mint tudjuk, jó pap holtáig tanul. ;)





Hogyan készült?

Alapként minden körmömre felvittem egy réteget az Eveline 8 in 1 körömerősítőből, majd a gyűrűs ujjaim kivételével mindenhol két rétegben következett ez a csodás lila Revlon lakk, végül pedig egy réteg Seche Vite fedőlakk zárta a sort.

A gyűrűs ujjamon a szívecskét több féle taktikával is el lehet készíteni. Bármelyiket is választjátok, fogpiszkáló (vagy rendes pöttyöző = dotting tool) kelleni fog hozzá. Ezenkívül szükség lesz egy fehér lakkra (nálam ez a Barry M Matt White volt), plusz hogy feldobjuk egy kicsit a manikűr színvilágát, kelleni fog a pöttyökhöz az alap lila mellett még két másik lakk a rózsaszín-lila kategóriából. Én ehhez egy szilvaszínt választottam (OPI Just BeClaus) és egy rózsaszínt (Rimmel Ballet Pump Perfection).

A közreműködő lakkocskák

1. taktika, szabad kézzel (a türelmes és ügyes körmösöknek)
Szabad kézzel alakítjátok ki a pöttyökből a szívformát. A türelem ahhoz kell, hogy nyugton tudjatok maradni, amíg a pöttyök megszáradnak - én baromi izgága vagyok, mindent összemaszatolok... Habár a Seche Vite felgyorsítja a száradást, már tapasztaltam vele, hogyha nem hagytam egy kis időt a száradásra, elkente a mintámat. :( Fruzsi ebben a videóban szabad kézzel készítette el a mintát. 

2. taktika, a celluxos trükk (a türelmes és kezdő körmösöknek)
A szívecske alakját előre is kijelölhetitek. Ehhez nem kell más, mint egy darab cellux, aminek a közepére egy szívecskét vágtok, ahogy Sara bemutatja ebben a videóban

3. taktika, matricakészítés (magamfajta türelmetlen és kezdő körmösöknek)
A pöttyözött szívecskét elkészíthetitek matricaként is! Ehhez nincs szükség másra, mint egy lefűzhető vastagabb irattartó zacskóra (alias irattartó bugyi) vagy egy tartósító zacskóra (amiben kajákat lehet tárolni a hűtőben). Egy fehér lapra rajzoljátok fel a szívecskét, ezután tegyétek rá a zacskót. A szívecske körül téglalap alakban vigyetek fel a zacskóra egy réteg átlátszó lakkot (én a Sally Hansen Hard as Nails-et választottam). Várjátok meg, amíg egy kicsit megszárad, és ezután pöttyözzétek be a szívecskét! Tegyétek el éjszakára a művet, hogy alaposan megszáradjon (lehet vele korábban is próbálkozni már, de legyetek óvatosak!). Másnap egy csipesz segítségével húzzátok le a kész matricát a zacskóról, és helyezzétek az előkészített körmötökre. Finoman, de alaposan nyomkodjátok le, hogy ne maradjon alatta buborék. Húzzátok rá a fedőlakkot, majd távolítsátok el a matrcia azon részeit, amik esetlegesen kilógnak a körmötökről. Janelle videójában megtekinthetitek a koncepciót. ;) 

A csodálatos, el-nem-maszatolt végeredmény :)


A főszereplő(k)ről

Attól tartok, hogy a Revlon Up The Ante személyében sikerült (megint) egy olyan lakkot választanom, ami Magyarországon nem kapható... Ám azok kedvéért, akik hozzám hasonlóan a UK-ba vetődve böngésznek magyar beauty blogokat, leírnám az első benyomásaimat vele kapcsolatban - mivelhogy először került a körmömre a kicsike! A lakk egészen híg állagú, ezért kellett vele egy kicsit ügyeskedni, de ha egyszer fent van, nagyon hamar megszárad. Két rétegben érhető el vele tökéletes fedés. Az ecsetke viszonylag nagy méretű, ami nálam mindig plusz pont. Remélem, olyan tartós, ahogy a neve is ígéri (Colorstay), ezzel kapcsolatban még frissítem majd a bejegyzést. Egyébként ehelyett a lakk helyett jó alternatíva lehet a Rimmel 60 Seconds vonalából a Purple Reign.


A másik lakk, amiről szólni szeretnék, és szintén először a próbáltam, az a Barry M Matt White nevezetű fehér lakkja. Nem vagyok tőle elragadtatva. Nagyon híg a formula, és nem lehet egyenletesen eloszlatni a körmön. A pigmentáltságával nincsenek olyan nagy gondok, ha szép lenne a fedése, lehet, hogy nem is kellene belőle a második réteg - így viszont elengedhetetlen. A tartósságához nem fűzök nagy reményeket, de ebben a kérdésben is updatelem még a posztot.


Ti milyen színű körmökkel hódítotok Valentin napon?

Legyen szépséges napotok:

ZsebBoszi

1 megjegyzés: